3 תשובות
שבוע בערך אבל זה משתנה מאוד בהרבה דברים
קודם כל תדאג שהמורה יגיש אותך לטסט כי לשלם זה לא מספיק צריך להזכיר לו להגיש אותך
וגם עוד מעט חול המועד אז יכול להיות שיקח קצת יותר זמן
קודם כל תדאג שהמורה יגיש אותך לטסט כי לשלם זה לא מספיק צריך להזכיר לו להגיש אותך
וגם עוד מעט חול המועד אז יכול להיות שיקח קצת יותר זמן
שואל השאלה:
הגישו אותי כבר, עברתי פנימי בראשון ושילמתי אגרה לחיצוני קראתי באיזה אתר שזה עד יומיים/ שלוש שמקבלים תאריך
הגישו אותי כבר, עברתי פנימי בראשון ושילמתי אגרה לחיצוני קראתי באיזה אתר שזה עד יומיים/ שלוש שמקבלים תאריך
זה ממש משתנה אבל זה לא אמור לקחת הרבה זמן
באותו הנושא: