9 תשובות
כן !
כן בטח, אבל כדאי גם לשלוח מייל מסודר.
שואל השאלה:
מעולה, ומה הסיכוי שייתנו? הם יסתכלו גם בטח על מגמות וזה נכון?
אנונימית
מסכימה, כדאי גם לשלוח מכתב בקשה לשיבוץ
כן מסתכלים על מגמות, ממוצע ציונים וכו
שואל השאלה:
פצצה, תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
מתי אני אמורה להתקשר ולשלוח את המייל? אני כרגע ביא
אנונימית
בכיף, בהצלחה :)
אם עשית כבר צו ראשון אז כדאי שתתחילי כי צריך לעבור מיונים