6 תשובות
סודה לשתייה ממש קצת וסוכר לשים במחבת
יש בעמוד של אורי נוביד הסבר
יש בעמוד של אורי נוביד הסבר
תחפשי ביוטיוב בטוח יש
סוכר וקצת סודה לשתייה
סוכר עד שהכל נמס והופך לסוג של קרמל אבל לא שרוף ואז מוסיפים סודה לשתייה ואז תשאירי לעוד איזה דקה גג ותוציאי למשטח
סודה לשתיה סוכר ומים
שואל השאלה:
לא משנה מסתבר שאין סודה לשתייה אבל תודה חחח
לא משנה מסתבר שאין סודה לשתייה אבל תודה חחח
אנונימית
באותו הנושא: