6 תשובות
שואל השאלה:
ושמים גם בתנור?
ושמים גם בתנור?
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך ממיסים סוכר? צריך להוסיף מים או שמן?
ואיך ממיסים סוכר? צריך להוסיף מים או שמן?
אנונימית
סוכר ונראלי אפקת אפייה או סודה
ממיסים סוכר ומוסיפים סודה לשתייה
ממיסים סוכר במחבת על אש קטנה עד שאין גושים ואז מוספים קצת סודה לשתייה וכשזה אחיד מוציאים את זה, תיזהרי שלא ישרף
מרתיחים על אש קטנה חצי כוסות סוכר עד שזה נוזל צהוב דביק
מוסיפים סודה לשתייה
מוסיפים סודה לשתייה
באותו הנושא: