6 תשובות
בעיניי טיפשי
טיפשי
אבל אם בא לך תנסי כי זה מגניב
תמיד כיף להכין עוגיות
אני ניסיתי, יצא לי קרמל פשוט דוחה. הדבר הכי מריר שטעמתי בחיים שלי. עשה לחברה שלי קלקול קיבה
טיפשי בטירוף
זה מגניב אבל טיפשי