16 תשובות
שואל השאלה:
מדוע לא?
אנונימי
לא, זה לא סרט פאנטזיה
כי קוביות לא קשור לחתיך
אם יש לך פנים יפות אז אתה חתיך
שואל השאלה:
אז בקיצר אין לי מה להשתגע להרעיב את עצמי וללכת קיצון?
אנונימי
ממש לא ולהרעיב את עצמך לא עושה קוביות בבטן
^ כי הדור הזה דפוק
שואל השאלה:
אז לא לעשות את זה? אני ברצינות שואל וישלי היסטוריה גם ככה קשה של הפרעת אכילה
אנונימי
^ אם יש לך הפרעות אכילה למה לעשות לך עוד??
אתה רוצה להתאשפז?
תאכל בריא פשוט תתאמן לא יותר מידי כזב פעמיים שלוש בשבוע ולאט לאט תיראה טוב
דרך אגב בחורות מצעיינות באופי ובפנים
זה ממש לא נכון
יש בנות שלא נמשכות לקוביות בבטן, לכל אחת יש טעם שונה.
ואל תרעיב את עצמך לא רק שזה ממש אבל ממש לא בריא אלא זה גם לא יביא לך קוביות בבטן אז פשוט אל
אם אתה רןצה להרזות ולהגיע לקוביות בבטן תעשה ספורט ואימונים שמותאמים לקוביות ותאכל בריא
שואל השאלה:
כי השמנתי בגלל בולמוסי אכילה אחרי שירדתי במשקל יפה ובאלי למות ואני מקנא במתאמן בחדר כושר שהוא חטוב עם ריבועים ומשרוטט וכל הבחורות עפות עליו ועלי לא ואני מרגיש כאילו כמו מוצרע
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת שמח לשמוע כל תגובה שלכם
אנונימי
לא להרעיב את עצמך פשוט ללמוד לאכול בריא לשלב ולהתאמן