12 תשובות
בקרוב אני
וכן יש , ראיתי הרבה
וזה הכי יפה שיש
זה יפהה
זה מראה על התמדה מטורפת ורצון להתפתח
לפי דעתי זה מושך וכע נראלי שיש כאלה בארץ
אנונימי
כן ברור שיש, ואני חושבת שלפחות על עצמי זה לא יפה אבל כאילו כל אחת ומה שהיא אוהבת
כן יש לי קוביות בבטן אולי קצת עם שומן אבל אני רואה אותם וזה מספיק!
וזה יפה לדעתי
יש אני מכירה כמה אבל אני חושבת שזה פחות יפה מאשר סתם בטן חטובה עם כזה פס
יש דורש עבודה כי גם לבנות שת השרירים בבטן וגם להיות אחוז שומן נמוך יש נשים שמצליחות(יותר קשה מלגברים)ופסיכי אם כן גם ממש יפה אבל יותר מזה אומר על הבן אדם והדרך שלו רואים שהיא מתמידה ככה וריספקט ממש לדעתי
יש ילדות כאלה בנות 7 בהתעמלות קרקע אחי
אנונימי
כן ילדות בגן שאוכלות קוביות בטעות
זה גברי מידי ולא יפה לדעתי
אנונימי
טוב כול אחד והדע שלו מה אני יגיד(כול עןד אתה. לא מוריד למי שיש זה לא בעיה לא יגיד אם ירדתה או לא כי אני לא קבוצהת הבקרה נגיד ככה)מה שכן לדעתי זה כן יפה ונשי(כול עוד היא לא מוזרכת כמובן)^