31 תשובות
קוביות בבטן זה ממש לא מה שישיג לך בנות.
כי גוף יפה זה לא הכל בחיים
שואל השאלה:
אז יכולתי להישאר כמו שאני עם קצת בטן וכלום לא היה משתנה אה? סתם עשיתי מאמצים כל כך וסיכונים
אנונימי
להגיד לך למה לא מסתכלים? כי עשית את זה בשביל אחרים. לא בשביל עצמך.
תתחיל לעשות דברים בעצמך ושלא יהיה לך אכפת מאחרים אז יסתכלו.
וכושר אמורים לעשות אותו כי זה טוב, כיף וממלא שמחה. כמובן גם כדי לקבל גוף חטוב וכזה אבל אם אתה עושה בשביל אחרים אז מה הפ@קינג טעם?
שואל השאלה:
ומה עם זה שיש בנות שרוצות להיות כל כך רזות רק כדי שגברים יסתכלו עליהם ? ושלא יהיו שמנות ?? מה שונה מכך
אנונימי
מה הגובה שלך שפוסלים על גובה?
ובכללי גם כתפיים רחבות זה לפעמים מושך אבל גוף יפה לא בהכרח מה שיעזור לך להיות מרשים מה עם תספורת? צבע עור? שילוב של הכל בכללי? זה לא קוביות ונגמר הסיפור... וגם הסיכוי שבת תתחיל עם בן נמוך אבל זה עדיין קורה לפעמים אבל זה לא כזה נפוץ
שואל השאלה:
1.66 זה נמוך
אנונימי
על בנות תמיד מסתכלים.
אם הן מלאות, רזות, גבוהות, נמוכות, ג'ינג'יות.
תמיד יהיה לאנשים מה להגיד על אחרים במיוחד על בנות.
וזה לא אומר שאתה גם צריך לעשות את הדברים האלה.
תעשה מה שעושה לך טוב.
^^אתמול מישהו אמר לי שהגובה שלי זה הדבר הכי עצוב שהוא ראה בחיים שלו.
לא אכפת לי מה אחרים יגידו.
אני 163 והיה לי חברה גובה זה לא הבעיה כנראה (יש הרבה נמוכות ויש גם כאלה שהטעם שלהם זה נמוכים וגם בסופו של דבר חוץ מנמוך אתה עוד דברים)
שואל השאלה:
היה לך גם לי היה זה לא שלא חוויתי כלום
אבל פשוט זה הדור של היום מה לעשות הם מסתכלות גם על זה לצערי
אנונימי
אל תכליל. בחיים לא שפטתי בנאדם לפי גובה.
וגם לא לפי קוביות בבטן.
כן גובה חשוב להרבה בנות אבל חסר בנות מתחת ל160? וגם כנראה שאם מישהי 150-160 אז היא תעדיף חתיך מתחת ל170 מאשר מישהו שנראה לא טוב ומעל 170 וגם תמיד יש נעליים מגביהות ואז כמו קסם אתה 175 (אצלי אני "כמו קסם" 170)
גוף יפה זנ לא כל מה שמעניין אותנו כמובן שזה עוזר אבל גם האופי שלך משנה מאוד
^^ אתה בן 16 אל תשווה וזה גם לא הגובה הסופי שלך
ושואל השאלה בן כמה אתה?
אנונימית
תקשיב
סוג האנשים שאני הכי שונאת
זה אנשים שרוצים שרירים כדי להרשים בחורות.
שמשנים את עצמם בשביל להרשים.
אז תעבוד על האישיות....
מה רע בלהשיג שרירים בשביל בנות? הוא רוצה מישהי יפה אז הוא מתאמץ בשביל דברים שווים מתאמצים
כי זה ממש לא מושך שהמטרה היחידה של מישהו היא להרשים בנות.
זה אפילו מגעיל בעיניי
הוא לא מנסה להרשים מישהי הוא מנסה להשיג מישהי
זה ליטרלי אותו דבר בנאדם
יש כאלה שסתם מנסים להרשים (אוהבים צומי)
יש כאלה שמנסים להשיג (רוצים חברה שווה)
זה ההבדל
שניהם עלובים באותה המידה, יקירי
אני חייבת להתערב
לא הבנתי מה עלוב בזה
הוא רוצה להגיד מישהי
זה כמו שתגידי שזה כלוב שבת רוצה להשיג חבר
מה עלוב בזה?
תראי, אני בנאדם מוזר עם דעות מוזרות.
בעיניי זה גם עלוב שבת רוצה להשיג חבר, אפילו עוד יותר עלוב אולי.
למה שתרצי 'להשיג' חבר? אם תאהבי מישהו, תרצי להיכנס לזוגיות איתו.
אם את לא אוהבת אף אחד, משמע שאת רוצה חבר בשביל התואר של בזוגיות, כדי להרגיש 'בוגרת'.
זה מגעיל אותי, מה אני אעשה.
הסברת את זה מעולה
אני מבינה אותך
אבל הוא פשוט רוצה להגיד חברה
אפשר להתאהב גם ככה
תגידי דקה
את ממש מוכרת לי
כתוב שאת כאן רק יום אחד
אבל אני דיי בטוחה שאת כאן כבר איזה חודש, לא?
לפחות חודש
אני בטוחה לפי השם והתמונה והכל
אני זוכרת אותך
כתבתי לך בקיר.
בלאד קצת מבולבל חברים
חחח בילבלנו לו את הצורה.