3 תשובות
זה לא מביך התלמיד בעצמו חושב על הטסט שלו ונכנס ללחץ
תמיד עדיף להיות ראשון
תמיד עדיף להיות ראשון
אנונימית
זה די מביך, אבל לנבחן האחר לא אכפת
כשאני נבחנתי מי שהיה איתי כמעט נכנס באין כניסה ובלמו לו, בסדר, לא נורא, קורה
כשאני נבחנתי מי שהיה איתי כמעט נכנס באין כניסה ובלמו לו, בסדר, לא נורא, קורה
כל אחד בראש שלו ובלחץ שלו
לא זוכרת כבר
לא זוכרת כבר
באותו הנושא: