12 תשובות
לרוב אמור להיות מישהו, כן
שואל השאלה:
זה לא מבלבל ?
אנונימית
כן וזה לא מבלבל, אפילו לא שמים לב שיש עוד תלמיד שם.
בטסט יש 2 נבחנים שמתחלפים.
אם זה תלמיד מאותו מורה אז הוא יושב מאחורה בזמן שאת נבחנת וכשהוא נבחן את יושבת מאחורה.
אם הנבחן השני לא עם המורה שלך שני הרכבים יצאו באותו זמן, הטסטר בוחן וברכב השני הנבחן השני עם מורה שמסיע אותו, ואז המורה והטסטר מתחלפים ברכבים
שואל השאלה:
אני מפחדת שהוא ישיח אותי ויהיה רעש מהפון או משו אחר
קשב ורכוז*
אנונימית
אסור לו לעשות רעש ואם כן מותר לך לבקש שהוא יהיה בשקט או אפילו לעצור בצד של הכביש עד שתתאפסי על עצמך.
שואל השאלה:
למה הרכב השני לא מחכה שנסים את המבחן ואז יגיעו למיקום ?
אנונימית
לא חושב שזה אמור להפריע לך
כן מגיעים למיקום הסופי של הנבחן הראשון ומחכים לו שם
שואל השאלה:
אם באמצע טסט אני מרגישה ליץ מותר לי לבקש הפסקה או שזה פסילה??
אנונימית
אין כזה דבר
^^מותר.