6 תשובות
ככה זה
אנונימי
יש מצבים כאלה עשיתי 2 טסטים לבד זה הכי טוב
זה כאילו אומר שכנראה שלמורה שלך לא היה תלמיד נוסף לטסט
כנראה שבאותו רגע לא היה עוד אחד
ומזל טוב
גם אני אצלי בגלל שהמנוע של הרכב שלו לא עבד
לפעמים יש לפעמים אין
תלוי אם שני תלמידים של אותו מורה ניגשים בטותו מועד
בטסט ראשון שלי הייתי גם לבד
אנונימי