התחברות
הרשמה
קרה לכם שסיימתם הופעה ואז הרגשתם מבואסים כאלה שזה נגמר ושאין לכם יותר מה לעשות?
6 בינואר 2025, 03:07
מצב רוח
כיתה
עצב
2 תשובות
איזה הופעה
.
.All you need is love
כןן
כ
כל השמות תפוסים מה
באותו הנושא:
איך הרגשתם אחרי שסיימתם יב?
לא מצליחה להבין אנשים שעוד מבואסים על ההופעה של ברונו מארס ב7.10
איך הרגשתם כשסיימתם את הסדרה "חברים"?
כשהחלפתם טלפון והכל נמחק הרגשתם מבואסים?
רק אני מבואס שסיימתי יב?
כמה בכיתם כשעברתם כיתה מתי שסיימתם יסודי או שסיימתם חטיבה או שסיימתם תיכון?
אתם מבואסים שאין הופעות, חברים, וספריי שלג?
קיבלתי ממש גרוע במבחן והרגשתי מה זה טוב כשעשיתי אותו והרגשתי שידעתי ואני ממש מבואסת עכשיו..
כאלה שבצבא בסדיר או כאלה שסיימו איפה הרגשתם שאתם יותר נהנים בטירונות או בסדיר?
לאלה שלא היו חברים בי"ב, איך הרגשתם אחרי שסיימתם תיכון?
אנשים שסיימו יא אתם באים להופעה הזאת של המלשבים?