19 תשובות
לא סיימתי עדיין הלוואי הייתי מסיימת
"יש סוף סוף נפטרתי מזה!!"
"אבל אני לא רוצה להיפרד מחברים שלי..."
אממ
*הכחשה הדחקה אני לא באמת נפרד*
"אבל אני לא רוצה להיפרד מחברים שלי..."
אממ
*הכחשה הדחקה אני לא באמת נפרד*
אעדכן שכישחררו אותי כבר כי אני כל שני וחמישי חוזרת להשלים בגרות מה לעזאזל
אולי עוד כמה חודשים אסיים סופית סוף סוף אם ירצה ה'
אולי עוד כמה חודשים אסיים סופית סוף סוף אם ירצה ה'
בתקווה להרגיש את זה במהירות האפשרית
למה כל כך הרבה אנשים ערים זאת השאלה
רק אנשים חלשי אופי ישנים בשעה הזאת
לא סתם לא באמת
^כן באמת
קיבלתי חתיכת מנטל ברייקדאון בלילה של ה20 ליוני לא הפסקתי לבכות לאיזה חצי שעה+
כולם כזה, 'חופשיים!'
צבא בי לייק: חיחיחיח
צבא בי לייק: חיחיחיח
שואל השאלה:
יש פה מישהו שסיים השנה?
יש פה מישהו שסיים השנה?
אנונימי
אני
אבל עדיין יש לי בגרות להשלים אז לא לגמרי
אבל עדיין יש לי בגרות להשלים אז לא לגמרי
אני
ולגמרי כי סיימתי להשלים את כל הבגרויות
ולגמרי כי סיימתי להשלים את כל הבגרויות
אני סיימתי השנה
מדהים
חרא
וואו ריקנות
כאילו חיכיתי לזה כל החיים וממש לא נהניתי בבית ספר אבל כאילו לא שמחתי שזה נגמר וגם לא היה לי עצוב פשוט הרגשתי רגיל כאילו זה לא משהו מיוחד (יש מצב שזה עוד ישתנה סיימתי השנה)
כאילו חיכיתי לזה כל החיים וממש לא נהניתי בבית ספר אבל כאילו לא שמחתי שזה נגמר וגם לא היה לי עצוב פשוט הרגשתי רגיל כאילו זה לא משהו מיוחד (יש מצב שזה עוד ישתנה סיימתי השנה)
הסיום היה ממש הדרגתי. זה התחיל בינואר כשהמערכת לאט לאט מתקווצת כי נגמרו המקצועות. עד שאני מגיע למצב שאני בא לבית ספר רק יומיים בשבוע למשך חודשים. ביום האחרון אחרי הבגרות בפיזיקה לא היה שום דבר מיוחד. פשוט חזרתי הביתה בפעם האחרונה מהבית ספר. זה לא הרגיש מיוחד כמו בכיתה ו שכולם רצו הביתה ביחד וחיכו ל30 ביוני. שבוע הבא רק הפרום של יב אז טכנית זה לא נגמר עדיין. הלואי והכל היה נגמר תוך יום אחד מסודר ולא טיפטופים
סיימתי עכשיו ולא מטורף כמו שחשבתי
באותו הנושא: