5 תשובות
אני גם בדיכאון אוף: ( אני לא יודעת מה אפשר לעשות לנסות להתעודד אולי לדבר עם אנשים
שואל השאלה:
אני יוצא מלא השבוע אולי אני יסע לתל אביב אבל זה לא קשור יש מלי הרבה חברה אני מקובל אבל למה זה בא?
אני יוצא מלא השבוע אולי אני יסע לתל אביב אבל זה לא קשור יש מלי הרבה חברה אני מקובל אבל למה זה בא?
לראות סרטי קומדיה, לשמוע מוסיקה שמחה וטובה, להרים טלפון למישהו ולפרוק הכל, ליזום בילוי טוב עם חברים.
אממ כגאי לך לצאת לריצה זה ממש משחרר, לצאת עם חברים להחצין תחביבים זה הכי טוב...
צא עם חברים, לך לים, תצא מהבית זה עוזר
באותו הנושא: