4 תשובות
מי אמר שהם לא מקבלים? אני עוקבת כאן אחרי התשובות וראיתי 4 אנשים שכתבו שקיבלו מיון למסלול אחר אחרי שנפלו באחמנון. כולם כתבו שהזימון האחר שקיבלו היה לאע"מ. בנוסף, אני מכירה 2 שנבחנו איתי וזומנו למסלולים אחרים אחרי שנפלו באחמנון, אבל לא לאע"מ
אנונימית
שי תעזור לי
מי שלא עובר את הסדנה יכול לקבל מיון המשך למסלול אחר לפי המבחנים הראשוניים , צריך לעבור רף מסויים בחלק מהמבחנים כדי לקבל מיון המשך. יכול להיות שהם היו מאוד טובים בכמה מבחנים ובגלל זה הם קיבלו סדנת אחמנון אבל במבחנים אחרים פחות אצליח אז זה המיון המשך היחידי שהם קיבלו. חוץ מזה המיונים בשחקים מאוד קשים ובודדים האנשים שעוברים, אני התמיינתי לשחקים ולא עברתי אבל אני מכירה המון אנשים שלא עברו את השלב הראשון, יש עוד המון תפקידים איכותיים בצה"ל חוץ משחקים.
אנונימית
מכיר אנשים שנפלו וקיבלו אעמ וחלק שקיבלו אלומות. לא יודע מאיפה הבאת את זה
באותו הנושא: