התחברות
הרשמה
זה הגיוני שנופלים לי כלכך הרבה ריסים בחודש ????
נפלו לי שלושים ריסים בערך פלוס מינוס ואין לי ריסים ארוכים או משהו זה אומר משהו ?
24 בינואר 2023, 21:12
מצב רוח
עצב
ריסים
לילה
2 תשובות
זה קצת מוזר
ק
קובי הגברבר
זה בסדר אני מניחה
ותשתמשי בשמן קיק
רגעע קראתי שלושה ריסים
שלושיפ זה מטורף
אנונימית
באותו הנושא:
במה המרכז כלכך יותר טוב מהפריפריה שאנשים מוכנים לשלם כלכך הרבה כסף בשביל זה?
למה כלכך הרבה אנשים בארץ כלכך שונאים את ביבי נתניהו ועושים מחאות נגדו וכלכך רוצים לראות אותו נופל ??
איך זה הגיוני שבעצם בשקט יש כלכך הרבה רעש?
למה אנשים בסטיפס כלכך אכפת להם ממה שאנשים חושבים שקרה לפני כלכך הרבה זמן?
למה כלכך הרבה זמרות/זמרים טובים נופלים לסמים?
אני כלכך מכוערת ועדיין בנים רבים עליי, איך זה הגיוני ???
זה הגיוני שגבהתי כלכך הרבה בכזה זמן?
אני מרגישה כלכך לבד, מרגישה שיש לי כלכך הרבה לספר ולפרוק ואין מי שיקשיב, מה לעשות ?
לסדרה החץ מגיע כלכך הרבה יותר הערכה בארץ היא כלכך טובה
למה שמים בכל דבר כלכך כלכך הרבה סוכר?
הגיוני שבכיתי כלכך הרבה עד שהייתה לי בחילה והקאתי?