13 תשובות
מה זה הדבר הזה מזה האח הגדול
אנונימי
שואל השאלה:
צחקתי ממבוכה, לא כי זה הצחיק אותי..
זה באמת די היה מעצבן
אנונימית
אם זה לא מצחיק אותך זה אומר שאת חושבת שמה שהם אמרו זה אמיתי וזה מפריע לך
מה אי אפשר היום לצחוק על בן אדם? כולם נעלבים בכזאת קלות זה לא כיף כבר
שואל השאלה:
זה פשוט מביך אותי שאני מאחרת וזה מביך אותי שאני אוכלת (כי אני באמת צריכה, אני לא מנסה להפריע לשיעור) והם צחקו על שני דברים שהם מביכים אותי
אנונימית
^^כן אבל תחשוב שעכשיו היה תורה וזה מה שעלה לאנשים בראש זה טיפה מעליב לא חושב? כאילו שים את עצמך שם רגע
נו תצחקי עליהם בחזרה על משהו שמביך אותם, מה הבעיה בזה
^^הייתי נקרע מצחוק ומחזיר להם בהפוכה, אתם חושבים שלא הייתי בסיטואציות כאלו?
לא אין לי מושג אני לא מכירה אותך
אני לא הייתי נקרעת מצחוק מהסיבה שפשוט זה לא משהו שאני מצפה מאנשים לזכור עליי וחוץ מזה להחזיר להם עם משהו אחר עדיין לא משנה את התחושה
אבל כל אחד וההומור שלן
כמצחיק..
זו הייתה מטרת הסדנה, למרות שהגזימו קצת.. אני לא חושבת שהייתה כוונה להעליב או לרמוז ששמנת
זה די מצחיק
מעליב מבינה אותך ממש
אותי זה לא היה כזה מצחיק פשוט
אנשים רעים