התחברות הרשמה

אנשים באודיסאה/אלפה/אידאה איך עובד מבחן מדעני העתיד

אני עוד חודש נבחן לאודיסאה ואני לא ממש הבנתי את המבנה של המבחן , כאילו כתוב 6 חלקם אבל מבחנים לדוגמא מצאתי רק 3 ולא ממש הבנתי את המבנה
31 בדצמבר 2024, 11:39
אודיסאהמדעני העתידלימודים אקדמייםלימוד למבחןדחוף    
4 תשובות
לא צריך ללמוד בשביל המיבחן אמרו
P
PinguinRandom
זה בעצם 2 חלקים לכל נושא
ע
עייף טיפה
למבחן הראשון?
ע
עייף טיפה
אני עכשיו אודיסאה שנה א
ע
עייף טיפה
באותו הנושא:
אנשים שנבחנו או עכשיו באודיסאה, מה יש בשלב 2?
ילדים שעברו את המבחן הראשון באודיסאה או שיכולים לספר
תלמידים שמתמיינים לאודיסאה/תלמידים שלומדים באודיסאה
מבחן מדעני העתיד אלפא אודיסאה אידאה
מי שהיה באודיסאה/כרגע באודיסאה איך היו המבחני מיון? איזה שאלות היו שם?
מחר יש לי מבחן קרב באודיסאה
יש כאן אנשים מאלפא/אודיסאה/אידאה? (:
אודיסאה או אלפה ?
אנשים בכיתה ט' שנבחנו לאידאה/אלפא
אנשים באודיסאה/מתמיינים כנסו. מבחן מדעני העתיד
אנשים באודיסאה/מתמיינים כנסו מבחן מדעני העתיד