6 תשובות
שואל השאלה:
ברור שאודיסאה ❤
אודיסיאה :)
אני בתכנית הזאת, וזה פשוט כיף להיות שם, בנוסף לחומר שלומדים וגם הנקודות זכות שאפדר להרוויח :)
שואל השאלה:
באיזה אוניברסיטה ?
בפרטי
אודיסאה לגמרי.
אלפא*
אנונימית