5 תשובות
שואל השאלה:
כי לריב איתה זה כמו לדבר לקיר אז אני מעדיפה את זה
אנונימית
אני לא מבין את זה אבל במקומך פשוט הייתי שוכח מזה כי ריב אף פעם לא מביא לשום דבר טוב
אז למה את בקשר איתה כאילו אם זה משהו רעיל אז מה הקטע
שואל השאלה:
לא הכל אבל חלק מהאותיות וזה בוער לי כי היא תמיד משקרת ומתנשאת על דברים שאין לה
אנונימית
אני לא מבין מה ככ בוער לך שתחשוב מה שהיא רוצה, מה שכן נהנתי מהקטע עם הרוסית
ד"א יש לנו 33 אותיות כך שזה ממש לא דומה לאנגלית