איך אני גורמת לאחותי להודות בזה שהיא הרסה לי את המשחק(לא יודעת להסביר מה זה)
אז המשחק הזה איכותי ושמרתי עליו במשך שנתיים טוב ואז השאלתח לה אותו וכשחזרתי הוא היה ארוס ואז כששאלתי על זה היא היסתכלה על הטלפון תוך כדי וצעקה עליי שהיא לא עשתה את שה ואיך אני מעיזה לאשים אותה אבל תוך כדי היא לא העזה להיסתכל לי בעניים אפילו