11 תשובות
שואל השאלה:
הוא אח שלי
אני גרה איתו
קשה לי
תהיי אדישה איתוו
שואל השאלה:
הוא לא נרקיסיסט הוא פשוט לא מסוגל להבין איך אנשים אחרים מרגישים (יש לו אספרגר מאובחן)
אהה!!!!!! הגיוני
איזו אחות חמודה את
שואל השאלה:
חחח
להבין שהוא עלול להיות נרקיסיסט(לא צוחקת, משהו ידוע)
ושהוא לא שווה את הזמן שלך. אז פשוט תלכי ותנסי להרגע בצד
ולענות "אוקיי" לכל טענה שלו
שואל השאלה:
אמרו לי שזה לא חוקי ):
לא מבין מה רע באופציות שהצעת.
הי יקרה
הבנתי שאת מתמודדת עם סיטואציה לא פשוטה מול אחיך. את בטוחה שהוא טועה והוא כנראה לא מוכן להודות בכך. עד כאן הכול היה יכול להיות בסדר... אלא שנשמע שזה כנראה מוציא אותך מדעתך. לדאבוני בני אדם מטבעם מתקשים להודות בטעויות שלהם. זו תופעה חברתית גורפת, ונדירים האנשים שמוכנים לכופף את האגו שלהם, ולהודות בטעותם. יש והם בטוחים שהצד השני הוא זה שטועה, ויש שעל אף שם מבינים שטעו (נדיר) ישקיעו אנרגיות עצומות בלייצר תדמית של צדק לבחירות והחלטות שלהם. העובדה שמדובר באחיך, כנראה מסבכת עוד יותר את המצב ומקשה עליו להודות מולך... לכן הייתי ממליצה לך לנסות דווקא לחקור אצלך למה זה כל כך מפריע לך. למה מטריד אותך שהוא לא מודה? האם זה באמת משהו שלא תוכלי לחיות אתו, או שמדובר אולי בלופ אינסופי שאת לכודה בו, ואולי אפילו מסיב לאחיך תחושה של ניצחון מולך. על אף הקושי הרב שבדבר, אדישות יכולה להיות כלי עזר רציני, אם מצליחים לדבוק בה לאורך זמן. אם תרצי לשתף יותר, באופן אנונימי וללא שיפוטיות, תוכלי להצטרף לצ'אט של עמותת סה"ר- סיוע והקשבה ברשת אשר מקיימת צ'אט עם מתנדבות ומתנדבים. אלה יוכלו להקשיב לך, וייתכן שיציעו לך תובנות נוספות. מוזמנת להצטרף כבר היום.

שלך
מתנדבת סה"ר
פשוט להסכים איתו ולהגיד בסדר טוב וכאלנ וזה יעצבן אותו יותר
שואל השאלה:
לע אם אני פשוט מסכימה איתו הוא לא מבין שאני צינית הוא פשוט חחושב שהוא הצליח להוכיח לי (,: