9 תשובות
10/10.
לחלוטין הבן אדם באמת נראה ככ טוב בכל מצב
לחלוטין הבן אדם באמת נראה ככ טוב בכל מצב
כל תסרוקת מתאימה לו
אתן לו 9/10
למה לא 10/10? סתם כי עוד לא התרגלתי חחח
אתן לו 9/10
למה לא 10/10? סתם כי עוד לא התרגלתי חחח
ןאיי ככ
10 תמיד יפה . תמיד יהיה
היונג'ינה תמיד חתיך איכשהו
מקנאה
מקנאה
9/10
אוקיי שמעי - באמת שהכל יפה לו והוא נראה מדהים אבל לדעתי זה פשוט לא התספורת ה''מושלמת'' בשבילו.
אז אני אתן לזה 7/10 רק בגלל זה.
אבל באמת שממש אהבתי הוא מהמם.
אז אני אתן לזה 7/10 רק בגלל זה.
אבל באמת שממש אהבתי הוא מהמם.
9/10-10/10