11 תשובות
קוריאנית.
אני לא קייפופ סטאן או סטיי אבל מרגישה צורך לענות על זה
בעיניי הגרסה הקוריאנית יותר יפה
שואל השאלה:
כן זה יורת מתאים כזה, אבל אני אוהבת גם את היפנית
אנונימית
היפנית לא רעה בכלל... אבל משום מה הקוריאנית מרגיש לי יותר מוצלח
אני אוהבת את שתיהן אבל מעדיפה את הקוריאנית
קוריאנית לדעתי :)
תאמת שלא שמעתי את היפנית אבל אני רגילה לקוריאנית אז אני מניחה שהיפנית תישמע לי מוזר
קוריאנית
:()
אני מעדיפה את הקוריאנית אבל זה רק כי שמעתי את זה קודם אז זה מה שאני רגילה אליו
קוריאנית שירים שעושים להם גרסה בשפה שונה בדרכ פחות טובים למרות שהשירים של סקיז היפנים דווקא בין הטובים לדעתי
קוריאנית אבל גם היפנית דיי טובה