14 תשובות
בעיקרון אני אוטי8
כרגע סונגמין
הוא ממש חמוד ומוכשר
הוא לא מקבל את ההערכה שמגיעה לו
צאנגבין הוא פשוט הכל
לינו, מההתחלה הוא פשוט תפס את התשומת לב שלי
יש פה בתגובות מגוון וזה מראה הרבה
לא סטאן אבל ממש אוהבת
והכי אהבתי את היונגין
כי הוא מוכשר וכזה?
אני לא סטאן אבל מאוד אוהבת אותם, הפייבוריט שלי שהכי הרבה הכרתי הם פליקס, היונג'ין וצ'אנגבין
אני בטוחה שאם הייתי מכירה את כולם טוב יותר אז הייתי אוהבת את כולם באותה מידה
צאניי וסונגמיןן
כי הם פשוט הדבר הכי מתוק בעולם הזה. הם ככ מוכשרים בצורה ש- הלפ
כולם שם ככ מוכשרים
וואו באמת לא אמרו פה אף אחד פעמיים
כרגע זה לינו אני מתחברת כזה לאופי שלו והוא מוכשר רצח ורקדן תותח
והווארקרים שלי זה צ'אנגבין וג'ונגין
אבל אני חושבת שאני בכלל אוטי8 כי גם כל פעם משתנה לי הביאס ואני כלכך אוהבת את כולם
באמת שהם מוכשרים רצח
לינו
באמת ישלו אישיות מדהימה ומשמחת והוא ככ all rounder
צ'אן
פשוט נורא התחברתי אליו מההתחלה וככה זה נשאר
אני רוצה להיות אוטי8 אבל קשה לי קצת
ברור שאני אוהבת את כולם ממש ומעריכה וזה
פליקס
כי ליטרלי תסתכלו עליו הצילו
ג'יסונג, כי הוא פשוט מושלם. מוכשר, מהמם, וחמוד.
וגם מינהו כי זה קשה לבחור רק ביאס אחד, לא צריך סיבה פשוט רק להסתכל על הדבר המושלם הזה-
צ'אנגבין כי הוא ואו
אחד הראפרים הכי טובים שאני מכירה
אני אוהבת ראפ אגרסיבי וזה בול הוא
והאישיות שלו הורגת