התחברות
הרשמה
אם אני חברותית מידי שמים אותי ישר בפרינדזון?
כאילו ישלי הרבה ידידים ואני נראית אחלה ואני ישר כזה באה מדברת צחוקים , בנים לא נמשכים לזה?
26 בדצמבר 2024, 16:59
friendzone
התאהבות
ידידות
קראש
2 תשובות
אם את פיקמי אז כן
t
the winter soldier
אם את ממש נותנת "bro energy" זה ממש מוריד.
ט
טונה בשמן
באותו הנושא:
איך אני מפסיקה להיות יותר מידי חברותית ולצחוק מכול דבר ??
למה זה הוריד לי ממש שהיא חברותית מידי? בקטע של מדברת עם מבוגרים וכל אחד
הגעתי למסקנה שאני חברותית מידי, איך להיות מתבודדת לא חברותית?
אני לא כלכך חברותית,זה אפשרי להפוך להיות ממש חברותית?
איך לדעת אם היא בקטע שלי או שהיא סתם חברותית מידי?
זה רע שאני שונאת שאנשים זרים נדחפים או חברותיים אלי מידי?
איך אני יודע אם היא סתם חברותית או רואה אותי כידיד או שהיא מפלרטטת איתי?
איך לדעת אם היא בקטע שלי או שהיא סתם חברותית מידי?
כמה מים ומלח (שלא יהיה מלוח מידי) שמים לחצי כוס אורז?
אם מישהי מדברת עם מישהו מידי פעם והיא מאוד חברותית, גם שלחה הודעה וגם הכניסה לקלוז מהר. זה בהכרח אומר שהיא בקטע?
אם אני הולכת עם כלבה חברותית ועם רסן יעלו אותי על אוטובוס?