21 תשובות
לשתוק
פשוט תמשיכי להיות כזאת
אין סיבה להיתקע סתם על דברים, לדעתי זו תכונה נפלאה
אני חושבת שזה מקסים
להיות רצינית ולהתמקד בעצמך
שואל השאלה:
אני לא מצליחה אבל היא ממש מגעילה ולא מגיע לה שאני יהיה חברה שלה או לי כי זה תמיד קורא
אנונימית
אם לא תעמדי על שלך אף אחד לא יעשה את זה בשבילך. זה או שתשתקי לה ותמשיכי לצחוק ובלב תחשבי משהו אחר עליה, ואת לא תהיי אמיתית עם עצמך.
או שאל תצחקי, ותתרחקי ממנה כי היא מגעילה ולא מגיע לה שתהיי חברה שלה ,וככה את אמיתית , לא שומרת בלב ושלמה.
שואל השאלה:
זה חזק ממני קשה לי להשיר אנשים לבד וכזה ועוד לא לצחוק מכול דבר זה ממש קשה לי
אנונימית
אז את פשוט תגידי שזה חזק ממך ותרשי לעצמך להיות חלשה במצבים קשים?
שואל השאלה:
פשוט להגיד לה שזה חזק ממני אבל אני עדין כועסת ??
אנונימית
מה הסיבה שאת כועסת עליה אם אפשר לדעת?
טוב לא משנה מה הסיבה תעמדי על שלך זה העיקר מה שאת מרגישה בפנים תעשי את אמרת שאת מרגישה שאת כועסת עליה אז למה את צוחקת מבדיחות שלה מה יוצא לך מזה חוץ מלזייף צחוק ולא להיות אמיתית אל תפחדי לעמוד על שלך כי אם תפחדי ידרכו עליך תמיד
את כועסת עליה מסיבה למה שתצחקי איתה את נותנת לה לדרוך עליך ומתנהגת כמו חלשת אופי.
בגדול תעשי מה שאת באמת באמת חושבת בפנים שנכון לעשות.
שמחתי לעזור!
שואל השאלה:
אני לא עושה את הצמי צוחקת אני באמת צוחק זה לא נשלת
אנונימית
אז אם את צוחקת מטבעיות אין לך מה לעשות עם זה זה טבעי לצחוק אבל תנסי שלא לצחוק ולהיות יותר רצינית כי אחרי הכל את כועסת עליה
שואל השאלה:
היא התנהגה ממש מגעיל לחברה שלי שכולה נתקה איתה קשר כי היא הרגשה שהיא רעילה עליה אז היא השארה איזה פתק ממש מגעיל ולא רלוונטי אז אמרתי לה שזה ממש לא במקום והיא התחילה לשקר לי ולהיות מגעילה עלי ולדבר לא יפה וזה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תודה
אנונימית
אם את כועסת זה בסדר זה טבעי לכעוס כמו שזה טבעי לצחוק תמיד תדעי את זה את לא חייבת להסתיר את זה ממנה שמה שהיא עשתה מגעיל אותך.
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
בכיף
שואל השאלה:
אני כועסת רק מסבות מצדקות אני לוקחת מלא דברים באיזי
אנונימית
אני חושבת שהתכונה של להיות יותר מידי חברותית ולצחוק יותר מדי לא קשור לזה,את צריכה לעמוד על שלך ולהיות כמו שאת , זה לא קשור אחד לשני