5 תשובות
שואל השאלה:
תודהה!!
אנונימית
בכיףף
לפי החוק הנהג חייב לאפשר לך
אם הןא קטם אז צריך שיהיה איתו רצועה ושהוא ישב עלייך או ליידך
אם הוא גדול אז חייב רצועה ומחסום וזהו
נירא לי אם כמה תחנות ונהג חברותי אולי אבל נירא לי שלא
אסור להעלות כלבים לאוטובוס.. אלא אם אלו כלבי שירות