21 תשובות
תיכנסי אני אעודד אותך אם זה רע
ככה או ככה תצטרכי לראות את זה מתישהו. אז יאללה לפתוח עדיף מוקדם ממאוחר
שואל השאלה:
אוף קיבלתי 50
אנונימית
לא נורא בכלל, קודם כל אם מפריע לך עד כדי כך, את יכולה לשפר.
ואם פחות מעניין אותך את עדיין יכולה למצוא תפקידים בסגנון, ממליץ לך ללכת לשפר וללמוד יותר
טיפ קטן, אם את חושבת על תפקיד טוב בצבא ולא מקטינה ראש כמוני, תעשי קורס הכנה לדפ"ר ותקבעי דפ"ר חוזר. בסופו של יום כל טמבל יכול לקבל 90 ואני באופן אישי מכיר מישהו שקיבל 40 ושיפר ל80.. לא מעיד על כלום מבחן מפגר
אם כזה קריטי לך תעשי חוזר
^אחלה מבחן אל תבקר אותו
לא אחלה ולא כלום.. המון אנשים עם פוטנציאל אדיר התבזבזו בלהרים עלים בגלל שהמבחן הטפשי הזה מנע מהם להתמיין. אני אומר את זה בתור אחד שקיבל דפ"ר גבוה
זה אשכרה מבחן שעושה את העבודה שלו טוב שנים, לא למדת? לא השקעת? אין לך ראש לזה? קורה הכל טוב, אבל הצבא לא צריל להתעסק בחרטא
שילמדו.
בתור אחד שקיבל 90, והצליח אחרי
מסכים שלכמויות גדולות של חברה צעירים זה מודל דיי טוב, אבל אני דיברתי על המקרה הפרטי ולא על כמות.. לסקאלה גדולה זה מצויין אבל פרטנית יש המון שהמבחן הזה הוא צינוק בתח.. בשבילם
נחש מה? מערכת גדולה כמו צהל אינה יכולה להכיל את כולם, אם זה לא המבחן שהכי אופטימלי לך אתה צריך להתאים את עצמך ולא ההפך, ומי שלא, חבל.
כן ניחשתי את זה כבר.. לא גילית לי את אמריקה..
אני יודע שלא, אבל זה כבר מתיש שכולם טוענים כמה המבחן הזה לא טוב וזה לא טוב במקום פשוט להודות שלא הצליחו, או לנסות לשפר או לשחרר
אני חושב שברור לכל טמבל שלמערכת גדולה כמו הצבא המבחן הזה נותן אינדיקציה מי "טוב" ומי "לא טוב", אבל אני מדבר על המקרה הפרטי (אני, אתה, השכן) שאולי קיבלו חרא ציון בזה מחוסר ריכוז, לחץ, חרדה וכדומה ובגלל זה נמנע מהם להתמיין.. זה הכל
אבל זה בדיוק הקטע, אם אתה לא מסוגל להתמודד עם לחץ חרדה חוסר ריכוז
אז אתה לא מתאים לדפר גבוה בהכרח
שוב קשה לי להתווכח איתך כי בגדול אתה צודק, אבל לא כל התפקידים דורשים חסינות ללחץ או חרדה.. ואתה מקבל ציון על מכלול ענק של פרמטרים שלא בהכרח רלוונטים לתפקיד שאתה אולי רוצה (שדורש דפר גבוה). קשה לי להסביר את הנקודה שלי כי בתכלס אתה צודק למערכת גדולה כן המבחן הזה הוא מעולה אבל אני מכיר לא מעט חברים עם דפר דיי נמוך שהם דיי טובים בתחום תפקידים שהם רצו
אל תתווכח עם יוסי יחיא
יוסי יחיא תמיד צודק
קיבלתי 40 דפר אבל את תמיד יכולה לשפר
אני דפר 10 וחשבתי שהלך לי טוב תתנחמי בזה
אל תדאגי אפשר לשפר, זה לא מעיד על כלום, אני מכירה מישהו ששיפר מ50 ל70,
פשוט תקני קורס הכנה ותתאמני לפני.