14 תשובות
דפר זה שטיות ושתדעי זה מבוסס גם על האחרים שהיו איתך כאילו אם הרוב היו גרועים את תקבלי טוב אני קיבלתי 90 ואני יודע בוודאות שטעיתי בכמה ובכלל לא היה אכפת לי מזה לא מצפה למשהו מהצבא ודרך אגב איך קיבלת דפר חוזר הבנתי שאין דבר כזה כמעט
ממה ששמעתי הדפר החדש תמיד קשה, אז לא בהכרח נפלת.
מה שלא יהיה קחי בקליל, יהיה בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
בזמן האחרון מיטב ניהיו הרבה יותר רחמנים מגישים ערעור כמה פעמים ואפשרי מאוד לקבל
אוף תקשיב אני כלכך מבואסת שישה דברים בוודאות טעיתי ומלא מלא חרטתי אוף אני לחוצה ועצובה
אנונימית
הכל בסדר, דפר זה די שטויות, העיקר המיונים.
אני עם 80 אבל לא עברתי כלום וקיבלתי תפקיד זבל
אנונימי
אני גם טעיתי נראה לי באיזה 4 וקיבלתי 90 זה מאוד קשור עם מי עשית ועוד שיקלולים אולי שינו את הצו ראשון אני עשיתי לפני השנוי אבל למה כזה אכפת לך 60 מספיק לרוב ככל הדברים
^המבחן יחסי אבל אני לא חושב שמשווים ספציפית עם אותו היום
אנונימי
שואל השאלה:
קודם לוקחים את הציון האחרון ואם קיבלתי פחות מ 60 יקחו אותו, ואכפת לי כי באלי תפקידי מודיעין..
אנונימית
^אפשר כלל חמן על 60 אז תחריגי נגיד 10 נקודות זה בקטנה. אם היית גבר עם פרופיל קרבי זה היה בעיתי יותר.
למרות שבתור דפר 80 שנכשל בחמן, אגיד לך שזה מיון מאתגר ועם יכולות של דפר 60 לא סביר שתעברי אותו.
אנונימי
אחי זה היה אולי נכון פעם שהיו באים לדפר ללא שום הכנה כמוני הרוב מי שרוצה להצליח לומד לזה ועושה את זה כמו מבחן שאתה מקיא מידע ושוכח וזה לא מעיד על כלום
שואל השאלה:
יש המבח ןדפר החדש הזה שביצעתי יותר מ 100 שאלות?
כמה בערך?
הרגיש לי לא הרבה בכלל משום מה
אנונימית
^^וואי הייתי בול ככה
אני לא חכם אמיתי.
אנונימי
ובת דודה שלי הייתה במודיעין ואם אני לא טועה היה לה דפר 60 70 אולי זה סוגים של מודיעין אבל בכללי הייתה מייעץ על שירות לאומי לא משהו בבית ספר אבל יש הרבה תפקידים טובים עוזרת משפטית בבית חולים כל זה
יש לי חברים שהרגישו שהלך גרוע ובסוף קיבלו אחלה ציון רק אומר
חוץ מזה שזה לא יכול לדפוק לך את זה עוד יותר כי משאירים את הגבוה מביניהם
^לא נכון. את האחרון
אנונימי