6 תשובות
כן ואני אוכל להגיד לך גם למה!
האות צדי צמודה לאות ק , ככה שלא ישמע מבלבל , צדיקוף. יכול להתחבר לכמה אנשים במוח:)
מבחינתי זה לא נכון ולעד היא תישאר צדיק ולא צדי
אכן תגלית מרעישה
ידעתי ואני לא יודעת למה ידעתי כי צדיק נשמע יותר הגיוני