4 תשובות
מכירה את ההרגשה את יכולה לנסות לדבר איתה ולהסביר לה מה מפריע לך ואם את רואה שזה לא עוזר פשוט תקחי צעד אחורה
בול מה שקרה לי תנסי פשוט להתנתק ממנה ולהיות יותר קרה אליה אל תיהיי עם אנשים שלא רוצים להיות איתך
שואל השאלה:
זה לא יראה כבר כמו אובססיה וכאילו אני רודפת אחריה?
אנונימית
באותו הנושא: