9 תשובות
את יכולה לעשות את זה בהומור...
לצחוק איתה וזה.. ואז להשחיל את זה בין לבין...
לצחוק איתה וזה.. ואז להשחיל את זה בין לבין...
פשוט תגידי לה את מה שיושב לך על הלב
תגידי לה כזה שבאלך שלפעמים תצאו גם למקומות שאת רוצה ושלא תהיו תמיד באו יגל כי את לא נהנת מזה כל כך.
תגידי לה כזה שבאלך שלפעמים תצאו גם למקומות שאת רוצה ושלא תהיו תמיד באו יגל כי את לא נהנת מזה כל כך.
שואל השאלה:
כן אבל היא תגיד שזה לא נכון היא תתווכח ולא בא לי לריב איתה היא חברה שממש חשובה לי
כן אבל היא תגיד שזה לא נכון היא תתווכח ולא בא לי לריב איתה היא חברה שממש חשובה לי
שואל השאלה:
זה קשה ישיר כי היא תתעצבן ולא בא לי לריב איתה
זה קשה ישיר כי היא תתעצבן ולא בא לי לריב איתה
תגיד לה בכנות אבל בעדינות,אל תדאג אני מאמינה בך
שואל השאלה:
רבתי איתה היום אתם יכולים לראות בשאלות שאני עשיתי ובבקשה לרשום עצות
רבתי איתה היום אתם יכולים לראות בשאלות שאני עשיתי ובבקשה לרשום עצות
ישיר
אנונימי
^^אם באלך באמת שמשהו ישתנה את חייבת להגיד לה בדיוק מה את מרגישה. אם היא תריב איתך תנסי להסביר לה שאין לה מה לריב ותמיד תוכלו לשלב גם את הדברים שהיא רוצה לעשות וגם את הדברים שאת רוצה לעשות.
^^והוא צודק אם פשוט היא לא תקשיב לך לא משנה מה אז תקחי ממנה קצת מרחק ותתני לה את הזמן להבין שכנראה את צודקת.
באותו הנושא: