התחברות
הרשמה
איך להגיד לחברה טובה שאני מרגישה שהקשר ביננו רעיל ואני מעדיפה אתם יודעים... להתרחק ממנה
אני לא רוצה לפגוע/לצאת מוזרה וזה אבל בבקשה תעשו את זה בחמים אני חייבת עזרה
10 בדצמבר 2020, 18:43
עצבים
מה לעשות?
חברה
רעל
תשובה אחת
היא חברה שלך תנסי לגרום לקשר שיהיה טוב יותר אוליי אבל בחיים אל תנתקי קשר ככה זה כמו בגידה וזה הדבר הכי נורא שאפשר לעשות
אנונימית
באותו הנושא:
אמרתי לחברה הכי טובה שלי שאני רוצה להגיד לקראש שלי מה אני מרגישה כלפיו והיא אמרה לי שאני לא נורמלית והיא היתה ממש מופתעת
להגיד לחברה טובה שאני מרגישה שיש בנינו אגו זה חסר טקט?
איך להגיד לחברה טובה שלי שאני רוצה תמונה שלנו נותנות נשיקה אחת לשניה?
אני מפחדת להגיד לחברה טובה שלי שאני פשוט מרגישה ריקה, כי היא לא תבין . אני ממש רוצה להגיד אבל אני לא יודעת איך
איך להגיד לחברה הכי טובה שאני מרגישה שהעובדה שיש לה חבר ממש מרחיקה בינינו?
אני מרגישה גלגל שלישי בגלל שלחברה הכי טובה שלי יש חבר להגיד לה להיפרד ממנו?
איך להגיד לידיד די טוב שאני מרגישה אליו משהו?
איך להגיד לחברה בכי טובה שלי שאני קצת מחבבת אותה ?(והיא לא בי ולא לסבית)
רק אני מרגישה לפעמים שאני מספרת יותר מידי דברים שאני לא צריכה להגיד לחברות?
איך להגיד לחברה הכי טובה שלי שאני מעדיפה לשבת בכיתה ליד מישהי אחרת ולא לידה?
זה בסדר לכתוב עכשיו לחברה הכי טובה שלי שגם ישלה סטיפס להגיד לה שאני בחמות?