8 תשובות
תצחקו על זה ביחד
פשוט תתני לזה לזרום, אל תתכנני מהלכים
אם זה יהיה מביך אז זה יהיה מביך, אין מה לעשות
שואל השאלה:
דיברנו על זה שזה כבר לא ידידות ומן הסתם שנתנשק לא בהכרח מחר פשוט זה יהיה מביך
אנונימית
שואל השאלה:
דנית המדענית אני אוהבת אותך
אנונימית
אויש תודה לך
אני גם אוהבת אותך פוצקי
בהצלחה לך עם הנשיקה
תפתחי שיחה רצינית
אין דרך לצאת מזה
עצם זה שקבעתם שתפגשו בשביל להתנשק זה כבר הפך את הסיטואציה למביכה
כמעט לכולם הנשיקה הראושנה מביכה, זה לא נורא