2 תשובות
או שתדבר איתו על זה
או שתנסי להיפגש איתו שהוא יכול לשלוח לו הודעות התעניינות
שואל השאלה:
אני כלכך מפחדת לדבר איתו על זה כי לא באלי שהחברות הזו תיהרס כי היא באמת חברות כלכך טובה והוא חשוב לי ברמות לא הגיוניות
ולגבי ההודעות אני כל הזמן מתעניינת ודואגת וגם הוא לי אז זה נראלי עדיין נראה בקטע חברי
אנונימית