2 תשובות
תנסי להיות שלמה עם עצמך או לקחת אותו כהשראה ולא כקנאה
מבינה אותך גם לי יש חברים ממש יפים ואז אני כמו טרול לידם. אין הרבה מה לעשות פשוט ללמוד לאהוב את המראה שלך בזכות עצמו אני מניחה (לא קרה לי עדיין לול אז אין לי עצה לזה). אה משהו שכן עוזר זה לחפש במראה שלו פגם ואצללך זה דווקא משהו טוב. נגיד אני אוהבת את האף שלי וזה סוג של מחבר אותי למציאות לגבי המראה שלי בהשוואה לאחרים.
וואי ממש הסתבכתי עם זה סליחה.
וואי ממש הסתבכתי עם זה סליחה.
באותו הנושא: