8 תשובות
לא
את ממש לא נחותה מהם ואין בך שום בעיה.
יש אנשים כאלה פשוט.
פעם הייתה לי ילדה שהגיעה ליישוב ולא היו לה חברות ואני וחברות אחרות שלי התחלנו להיות איתה וכזה ואחר כך היא העיפה אותי ואמרה לכולם לא לדבר איתי.
יש אנשים כאלה פשוט.
פעם הייתה לי ילדה שהגיעה ליישוב ולא היו לה חברות ואני וחברות אחרות שלי התחלנו להיות איתה וכזה ואחר כך היא העיפה אותי ואמרה לכולם לא לדבר איתי.
לא זה אנשים פשוט שכל מה שמעניין אותפ זה הם. הבעיה לא בך
שואל השאלה:
^^^עצוב..
הייתה צריכה להיזכר מי היא הייתה בהתחלה
^^^עצוב..
הייתה צריכה להיזכר מי היא הייתה בהתחלה
אנונימית
^לגמרי. וכולן זרמו איתה.
אחר כך הן הודו שהן מקנאות בי.
לא הבנתי מה הקטע אבל. אפשר לדבר. למה את חייבת להתנהג כמו ביריונית.
והיא גם אספה את כל הילדות איפה שאנחנו גרות וכולן היו מתקשרות אליי הביתה מחסום וכל מיני דברים כאלה.
עכשיו הן לא מסוגלות להסתכל לי בפרצוף מרוב מבוכה.
אחר כך הן הודו שהן מקנאות בי.
לא הבנתי מה הקטע אבל. אפשר לדבר. למה את חייבת להתנהג כמו ביריונית.
והיא גם אספה את כל הילדות איפה שאנחנו גרות וכולן היו מתקשרות אליי הביתה מחסום וכל מיני דברים כאלה.
עכשיו הן לא מסוגלות להסתכל לי בפרצוף מרוב מבוכה.
שואל השאלה:
^איזה רעות מצטערת שחווית את זה
^איזה רעות מצטערת שחווית את זה
אנונימית
מצטערת שאת חווה את זה.
האמת שאני די שמחה שזה קרה כי איתן לא הייתי חולמת לעשות את מה שאני חולמת לעשות היום.
האמת שאני די שמחה שזה קרה כי איתן לא הייתי חולמת לעשות את מה שאני חולמת לעשות היום.
הבעיה היחידה שיש
שאת צריכה להיתעלם מהם
ראש למעלה ותלכי להם בפנים לא לדבר איתם אפילו
חח לי שנים קראו אשכנזי מסיבה פשוטה הייתי שקט ואולי מבחינתם הייתי יותר מוצלח מהם אבל זה חרטא אין לי בגרות מלאה והם סתם היו קנאים הם היו טובים בחשבון אני הייתי גרוע הם מחפשים תשונה כי הם חסרי ביטחון
שאת צריכה להיתעלם מהם
ראש למעלה ותלכי להם בפנים לא לדבר איתם אפילו
חח לי שנים קראו אשכנזי מסיבה פשוטה הייתי שקט ואולי מבחינתם הייתי יותר מוצלח מהם אבל זה חרטא אין לי בגרות מלאה והם סתם היו קנאים הם היו טובים בחשבון אני הייתי גרוע הם מחפשים תשונה כי הם חסרי ביטחון
באותו הנושא: