5 תשובות
את לא משוגעת
זה דברים שקורים לפעמים אבל זה לא אומר שאת משוגעת, תפסיקי לחשוב עלייך ככה.
אני כאן תמיד אם את רוצה לדבר או סתם לפרוק:))
את בכלל לא משוגעת.
תאמיני או לא אבל רוב האנשים שאני מכירה הם ככה.
את ממש, ממש לא משוגעת.
את לא משוגעת את אנושית וזה טבעי שיהיו לך בעיות כמו לכולנו. גם לאנשים שנראים הכי יציבים יש בעיות בחיים.