36 תשובות
לא אתה מוטציה
כן
לא לכולם יש 6-8 קוביות.
על מה המינוס? מעבר ל 4-6 קוביות זה נחשב מוטציה, מאחר והקוביות נהיות בצורת קוביות לפי הגנטיקה, אם רצועות השריר לא מחוברות בבטן התחתונה אז 6-8, אם כן אז רק 4.
על מה המינוס? מעבר ל 4-6 קוביות זה נחשב מוטציה, מאחר והקוביות נהיות בצורת קוביות לפי הגנטיקה, אם רצועות השריר לא מחוברות בבטן התחתונה אז 6-8, אם כן אז רק 4.
כן
תמשיך להתאמן יהיה גם שמונה
אנונימי
^ לא עובד ככה
גנטיקה , תזונה , זה בערך מה שיביא לך את הקוביות האלו .
אימוני בטן לא עושים יותר מידי רק משפרים קצת את הנראות.
אימוני בטן לא עושים יותר מידי רק משפרים קצת את הנראות.
בווזז
כן. זה לא נדיר.
איזה קוביות? שוקולד?
כן הלוואי עלי 2
כן ברור (:
כן
כן
כן זה סבבה
כן
גם לי יש 4
אני במשך שנה עושה בעיקביות רבה 60 עד 70 כפיפות בטן, יש לי רק 4 גם, לשרירים לוקח זמן להתפתח וגם זה תלוי בכמות הטוסטסורון שקיים אצלך בגוף.
כן גם לי ככה
אנונימי
גם לי מופיע 4 אבל אני מתאמן ולאט לאט רואה שיש עוד 2
אכן
יש גנטיקה כזו גם ארנולד שווארצנגר היו רק 4
לא מזעזע איכ
כן
גם לארנולד שוורצנגר יש 4 קוביות
גם לארנולד שוורצנגר יש 4 קוביות
גבר פיק מי? זה חדש
כן
לי יש 6 וסימן קצת של 8
לי יש 6 וסימן קצת של 8
אנונימי
לא מזה חייב מינימום חמישים תעבוד קשה יותר
הגיוני שיהיה למישהו גם רגל אחת, או יד אחת
או שיהיה לו מפרצים,
הגיוני מאוד שיש לך רק ארבע קוביות,
זה הגנים שיש בכל שושלת המשפחה שלך וזה צורת הגוף שלך
או שיהיה לו מפרצים,
הגיוני מאוד שיש לך רק ארבע קוביות,
זה הגנים שיש בכל שושלת המשפחה שלך וזה צורת הגוף שלך
כן, אתה לא יכול להגיד לגוף שלך איך לחלק את השריר לא משנה כמה תתאמן או שהוא מחלק את השריר ל4 או ל6 ולפעמיים אפילו רק ל2 או ל8
ל15% אחוז מהאוכלסייה יש 4 קוביות ל60% יש 6 קוביות ל20% יש 8 קוביות ל2% יש שתי קוביות ועשר ושתיים עשרה קוביות שמסתבר שזה אפשרי זה מאוד נדיר
ואי איזה פיק מי
יש לי רק קו וכמעט קוביות אז תגיד תודה
אנונימית
באותו הנושא: