6 תשובות
לא הגיוני לעבוד בעבודה כזאת
לא נותנים לך תנאים טובים
תישארי בעבודה אבל תוך כדאי תחפשי עבודה נוספת אם תנאים טובים
שואל השאלה:
אני לא מצליחה למצוא כלום כי אני עוד לא בת 16
חיפשתי מלא ואני לא מוצאת
זה לא נורמלי
זה לא נורמלי
תהי אסרטיבית, בתור בן אדם מגיע לך לנוח קצת את לא רובוט. תגידי שאת צריכה לשבת לכמה רגעים.
לא הגיוני בכלל
את יכולה לשבת בדלפק ואם לא נותנים לך תתלונני