14 תשובות
לא נראה לי שזה קשור לסופגניה מה שקרה לך
כן מאוד אבל זה רעל קלורי אז לא נגעתי כבר כמה שנים
כן!!! עם ריבה ומלא מלא אבקת סוכר
אין סיכוי ששלשלת אחרי ביס אחד קטן
אנונימית
טעים מאוד
שואל השאלה:
די איך אנשים אוהבים את זה >_<
די איך אנשים אוהבים את זה >_<
אנונימית
שואל השאלה:
זה כן קשור לסופגנייה זה תמיד קורה שאני אוכלת סופגניות ולא אני לא אלרגית לאחד המרכיבים או משהו
זה כן קשור לסופגנייה זה תמיד קורה שאני אוכלת סופגניות ולא אני לא אלרגית לאחד המרכיבים או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן..
אני כן..
אנונימית
תבדקי את זה
רק אלה שאני מכינה. הן לא כבדות כמו אלה שקונים
לא סובלת
כן
כן
כן, אין על סופגנייה עם ריבה בלבד!
באותו הנושא: