9 תשובות
רגילה
ריבה קלאסי
וגם אוראו של רולאדין
אוראו
כן
לא יודעת לא אכלתי מלא זמן
רגילה כן
הכי טעים רגילה
האחרות זה פשוט לא סופגנייה זה עוגה
או ריבת חלב גם טעים