12 תשובות
כן
מוזיקה היא חלק מאוד גדול מהאופי שלי
בני אדם צבועים ומגעילים
תמשיכי לשמוע את מה שאת אוהבת
זה סתם סטיגמה שהדביקו לקייפופ וזה ממש לא קשור לאופי ולאישיות שלך .
תמשיכי לשמוע את מה שאת אוהבת
זה סתם סטיגמה שהדביקו לקייפופ וזה ממש לא קשור לאופי ולאישיות שלך .
סצנת המטאל זה האנשים הכי דואגים ונחמדים שפגשתי
ראפ הכי טוקסיק
ג'אז אליטיסטים
ראפ הכי טוקסיק
ג'אז אליטיסטים
אני שופט אנשים בעיקר לפי מה הם שומעים
לדעתי כן, לא תקף לכולם... אבל כן
תגידי לי מה את שומעת ואני יודעת איך את נראת ואיזה סרטים את אוהבת
תגידי לי מה את שומעת ואני יודעת איך את נראת ואיזה סרטים את אוהבת
אנונימית
כן לפעמים בחלק מהמקרים
נ.ב. יש להקפיד להקשיב וללמוד בשיעורי לשון
נ.ב. יש להקפיד להקשיב וללמוד בשיעורי לשון
חד משמעית שכן ,המוזיקה שאני שומעת אומרת עלי כלכך אבל כלכך המון בעיקר אומרת עלי שאני crazy ברמה לא הגיוני .
קייפופ זה חרא
איזה דוחים
אל תתבישי במה שאת שומעת!!
אין על קייפופ
אל תתבישי במה שאת שומעת!!
אין על קייפופ
כן אבל בחלק מהמקרים לא
בתור אחת שגם שומעת קייפופ ורוק, לדעתי לא.
אנשים סתם מדביקים סטיגמות באמת זה מאוד ילדותי לעשות את זה
אנשים סתם מדביקים סטיגמות באמת זה מאוד ילדותי לעשות את זה
באותו הנושא: