5 תשובות
מניסיון אני אומרת לך הביטחון מגיע *אחרי* שיש לך רישיון. שיעורי נהיגה אתה לומד לנהוג כדי לעבור טסט, אחר כך כשיש לך רישיון אתה לומד מה זה לנהוג באמת בכבישים
אל תדאג אין לך ממה לחשוש. הניסיון האמיתי והביטחון מגיעים רק אחרי.
אל תדאג אין לך ממה לחשוש. הניסיון האמיתי והביטחון מגיעים רק אחרי.
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת לי ^
תודה רבה עזרת לי ^
ביטחון זה דבר שצוברים.
אל תדאג
גם אני לפני שהתחלתי לנהוג לא הייתי בטוחה בכלל אבל אחר כך הנהיגה זורמת וצוברים ביטחון
אל תדאג
גם אני לפני שהתחלתי לנהוג לא הייתי בטוחה בכלל אבל אחר כך הנהיגה זורמת וצוברים ביטחון
תראה, תחשוב שהטסטר הוא רק נוסע
כל פעם כשאתה נלחץ תחזור לעצמך שאתה נוהג טוב.
אישית אני עברתי כשהייתי על סף בכי וכל הטסט הטסטר שאל אותי אם אני בסדר (יצא לי טסטר קשוח שאכשיל אותי בעבר על כלום)
ומקסימום אם אתה לא עובר- לא סוף העולם, בסופו של דבר כולם עוברים גם כשזה נראה בלתי אפשרי
בהצלחה!
כל פעם כשאתה נלחץ תחזור לעצמך שאתה נוהג טוב.
אישית אני עברתי כשהייתי על סף בכי וכל הטסט הטסטר שאל אותי אם אני בסדר (יצא לי טסטר קשוח שאכשיל אותי בעבר על כלום)
ומקסימום אם אתה לא עובר- לא סוף העולם, בסופו של דבר כולם עוברים גם כשזה נראה בלתי אפשרי
בהצלחה!
אל תדאג אח שלי אתה תעבור כולם עוברים אומר לך בתור בחור עם רישיון לאוטו ולמשאית
באותו הנושא: