3 תשובות
בסדר תחכי קצת אין מה לעשות
תעברי מורה אבל לא למורה הזקן למורה אחר שמלא ממליצים עליו
אני למדתי נהיגה בקורונה, ככה שהיו לי הפסקות של חודש חודש וחצי בגלל הסגרים
לא הרגשתי שזה השכיח לי את מה שלמדתי , אבל זה כן מבאס לא להתקדם
אגב בדכ בשיעורים ראשונים נזכרים רק מה למדנו לפני , ככה זה . גם אם לא עשית הפסקה
אז תחשבי כמה חשוב לך לעבור