5 תשובות
לפי מה שזכור לי קיבלתי אותו במקום
שואל השאלה:
ועשית גם את התהליך באינטרנט?
אנונימית
כן, הייתי צריכה למלא איזה טופס באינרנט ואז הלכתי לצילום, וחושבת שהם הדפיסו לי את האישור שם
שואל השאלה:
יא ממש תודה נרגעתי
אנונימית
אל תדאגי את הולכת למקום שעושה טופס ירוק ממלאת טופס באינטרנט הם מצלמים אותך עושים לך בדיקת ראיה ונותנים לך אישור במקום,בהצלחה בתאוריהה❤