5 תשובות
לפי מה שזכור לי קיבלתי אותו במקום
שואל השאלה:
ועשית גם את התהליך באינטרנט?
ועשית גם את התהליך באינטרנט?
אנונימית
כן, הייתי צריכה למלא איזה טופס באינרנט ואז הלכתי לצילום, וחושבת שהם הדפיסו לי את האישור שם
שואל השאלה:
יא ממש תודה נרגעתי
יא ממש תודה נרגעתי
אנונימית
אל תדאגי את הולכת למקום שעושה טופס ירוק ממלאת טופס באינטרנט הם מצלמים אותך עושים לך בדיקת ראיה ונותנים לך אישור במקום,בהצלחה בתאוריהה❤
באותו הנושא: