12 תשובות
אמאל'ה אמאל'ה אמאל'ה הוא כבר יצאא? סמאללה אני אשמע יותר מאוחר כשאגיע הביתה, שיהיה בנוח וזה
בטוחה ב100 שהאלבום שלהם נדיר כמו כל אלבום אחר
בטוחה ב100 שהאלבום שלהם נדיר כמו כל אלבום אחר
אני באמת מרגישה שהם פישלו הפעם..
לאו דווקא סטריי קידס אולי המפיקים והחברה אבל זה באמת מזעזע
הקולות שלהם היו ערוכים מאוד בקושי היה אפשר לזהות
הלחנים משעממים והפזמונים חוזרים על עצמם וזה הרגיש כמו שירים שai מפיק.
הקליפ היה מבולגן והשיר לא מוזיקלי.
הסולואים היו באמת מרגישים פייק ולא מראים את האני האמיתי של הממברים. זה לא הרגיש אותנטי בכלל... השיר היחיד שהעלה לי חיוך היה של לינואו אבל גם בהשוואה לקאמבקים הקודמים זה היה גרוע
מכל הקאמבקים שלהם זה הכי פחות מושקע
אני באמת לא מאשימה אותם זה קורה, אבל כל מי שעשה את האלבום הזה יכל לעשות את זה טיפה פחות רובוטי... באמת חושבת שאם זה לא עד הסוף מושקע ואותנטי לא צריך להוציא את זה.
לאו דווקא סטריי קידס אולי המפיקים והחברה אבל זה באמת מזעזע
הקולות שלהם היו ערוכים מאוד בקושי היה אפשר לזהות
הלחנים משעממים והפזמונים חוזרים על עצמם וזה הרגיש כמו שירים שai מפיק.
הקליפ היה מבולגן והשיר לא מוזיקלי.
הסולואים היו באמת מרגישים פייק ולא מראים את האני האמיתי של הממברים. זה לא הרגיש אותנטי בכלל... השיר היחיד שהעלה לי חיוך היה של לינואו אבל גם בהשוואה לקאמבקים הקודמים זה היה גרוע
מכל הקאמבקים שלהם זה הכי פחות מושקע
אני באמת לא מאשימה אותם זה קורה, אבל כל מי שעשה את האלבום הזה יכל לעשות את זה טיפה פחות רובוטי... באמת חושבת שאם זה לא עד הסוף מושקע ואותנטי לא צריך להוציא את זה.
שואל השאלה:
^אני די מסכימה, זה הרגיש לי שונה ולא ממש הרגיש לי כאלן זה הם
הוא עדיין טוב אבל
^אני די מסכימה, זה הרגיש לי שונה ולא ממש הרגיש לי כאלן זה הם
הוא עדיין טוב אבל
אנונימית
כן חח אין על סטריי קידס:)
שואל השאלה:
אממ
אממ
אנונימית
סהכ נחמד באמת ערכו יותר מידי את הקולות
אהבתי בעיקר את railway, walkin on water, youth וso good
לא טוב כמו הקאמבקים האחרים
אבל מסכן מה עשו לפליקס
אהבתי בעיקר את railway, walkin on water, youth וso good
לא טוב כמו הקאמבקים האחרים
אבל מסכן מה עשו לפליקס
נהדר
זה קצת פחות טוב מאחרים, אבל זה לגמרי הגיוני בהתחשב בזה שהיו להם יחסית הרבה קאמבאקים בזמן האחרון ואין להם מנוחה בכלל
סך הכול די אהבתי
סך הכול די אהבתי
נדיר! יש כמה שלא התחברתי אבל... כן, בסך הכל יפה מאוד, אהבתי.
אבל זה לא עכשיו קומבאק גדול כמו ate נגיד כי כבר היה קומבאק השנה והם כבר עבדו קשה אז לא צריך להתלונן על זה
שואל השאלה:
מי מתלונן, אנחנו לא אומרים שהוא רע ושלא נשמע אותו
בסהכ אומרים שהחברה חיפפה הפעם
מי מתלונן, אנחנו לא אומרים שהוא רע ושלא נשמע אותו
בסהכ אומרים שהחברה חיפפה הפעם
אנונימית
הדבר הכי מטורף שהיה!! הסולו של סיונגמין>>
באותו הנושא: