8 תשובות
שואל השאלה:
^חשבתי שאני היחידה :)
^חשבתי שאני היחידה :)
אנונימית
הוא חמוד בסכ הכול
מדהים! לא מוערך מספיק וחבל
תאמת שהוא ממש ממש מתוק. הוא גם מאוד מוכשר אבל בכללי הוא לא כלכך פופולרי בלהקה :)
מדהים ולא מעורך מספיק
שואל השאלה:
לא סתם אני שואלת מעניין אותי מה חושבים עליו ... זה ניראה שאף אחד לא ככ אוהב אותו אז רציתי ליראות מה באמת חושבים עליו...
הוא הביאס שלי..
לא סתם אני שואלת מעניין אותי מה חושבים עליו ... זה ניראה שאף אחד לא ככ אוהב אותו אז רציתי ליראות מה באמת חושבים עליו...
הוא הביאס שלי..
אנונימית
לא הבנתי מה איתו עדיין
אני מאחרת למשהו?
אני מאחרת למשהו?
הוא ממש חמוד :)
כאילו
בסקיז אני אוטי8 ביאסד
עם משיכה מסויימת לסונגמין וג'ונגין
וקשה לי איתו, פשוט חמוד ובן אדם ככ מוכשר.
כאילו
בסקיז אני אוטי8 ביאסד
עם משיכה מסויימת לסונגמין וג'ונגין
וקשה לי איתו, פשוט חמוד ובן אדם ככ מוכשר.
באותו הנושא: