11 תשובות
זה ממש לא מעניין אותע
לא התחברתי בכלל
אני לא מבינה למה כולם אומרים שהוא לא טוב.
אני ממש אהבתי את השירים , פחות את הקארדים והאלבום עצמו אבל השירים וואו.
הבעיה היא הסטייליסטים והמעצבים שלהם אבל בכללי זה וואו.
גם יש כאלו שאומרים 'אודינארי שתיים' לא זה דווקא ממש לא וזה יותר טוב מאודינארי.
עכשיו 5star הוא בין החמישה הראשונים אצלי בסקיז.
אני ממש אהבתי את השירים , פחות את הקארדים והאלבום עצמו אבל השירים וואו.
הבעיה היא הסטייליסטים והמעצבים שלהם אבל בכללי זה וואו.
גם יש כאלו שאומרים 'אודינארי שתיים' לא זה דווקא ממש לא וזה יותר טוב מאודינארי.
עכשיו 5star הוא בין החמישה הראשונים אצלי בסקיז.
לא שמעתי
יש קאמבק!!
אמאלהה מושלםם
הדבר הכי יפה שקיים בעולם
קאמבק ממש מעולה שלהם, אני שומעת את השירים מהאלבום בלופים פשוט. באמת לא מבינה איך אנשים אומרים שהאלבום הזה לא טוב או פחות טוב
יפה להםם
שיהיה להם בהצלחה אני יותר אוהבת את shinee
ממש אהבתי!!
ממש רציתי שהם יקאמבקו כבר
השירים מעולים בעיניי
מי שאומר שלא זה עניין של טעם אבל אני ממש אהבתי
במיוחד התגעגעתי לראות אותם כבר
אין על סקז 3>
ממש רציתי שהם יקאמבקו כבר
השירים מעולים בעיניי
מי שאומר שלא זה עניין של טעם אבל אני ממש אהבתי
במיוחד התגעגעתי לראות אותם כבר
אין על סקז 3>
באותו הנושא: